2015/09/26

Nie zapominamy.

"Zamknij oczy a ukołysze Cię wiatr. 
Zamknij swe oczy a dojrzysz wszystkie skarby tego świata. 
Zamknij je a zobaczysz prawdziwą przyjaźń. "
Ciesz się światem jakbyś widziała go po raz ostatni. Ciesz się tym co Ci niosą ludzie. 

To opowiadanie jest od Mayi, która teraz będzie miała wyzwanie: Staraj się pisać  przynajmniej 1 raz w tygodniu!  Nie chcę aby to się skończyło. Ja też miałam przerwę na... Nowego bloga.
Po za tym chodzę do gimnazjum, więc nie jest mi tak łatwo. Teraz to wiem.
Muszę się uczyć, myśleć o tym. Nie mam tyle czasu na blogi co kiedyś, ale postaram się!
Tęsknie za WSB ( dla tych, którzy nie wiedzą to nasze miejsce. Wataha Srebrzystego Blasku . Nasze miejsce. Tam gdzie zrodziło się tak wiele!)
Nie wiem jak wy, ale ja z tym nie skończę! Nie wiem, czy mogę pisać tego posta, ale to bez znaczenia!
Przepraszam Moon, Peruno, Stop, stop!
Myślę, że nic nie będzie już takie samo. Nie wiem...



Podsumowując:
Witaj Moon, Peruno, Dakarze, Carm, Amber, Yosie ( uuu Yos jak miło, że jesteś ;) )
I całej reszcie, której nie wymieniłam ! <3
Ja z tym nie skończę!
                                                                                                  Mayi, Maya, Szina, Laurenee to ja. 

1 komentarz: