2015/07/03

Hej Kochani!

Hej kochani!
Mam do was ważną informację.
Jak każdy mamy teraz wakacje ( Moon już powiedziała jednak ja przypominam )
Moon jak dobrze pamiętam jeszcze z co najmniej 1 tydzień nie będzie ( Perunę gdzieś wcięło )
Ja też jadę i nie będzie mnie 11 dni :)
Nie będę mieć dostępu do Wi-Fi czy neta więc nie wstawię waszych opowiadań. Jeszcze dziś możecie mi wysłać.
Jednak jutro już nie dodam bo mnie nie będzie. :)


Do 23 możecie mi wysyłać jednak nie później bo już nie dodam Ewentualnie do Peruny wysyłać będzie trzeba ( może doda. )



                                                                            I tak właśnie zgłaszam swoją nieobecność. 
                                                                                                     Pozdrawiam Mayia ( Szina)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz