2015/08/10

Morte cd. Luna


 -Damon?Damon Auguste?-spytałam
 Luna przytaknęła.
 -Ten Damon?-pokazałam dziewczynie zdjęcie wyciągnięte z portfela.

 -Takk.-potwierdziła dziewczyna pełna podejrzeń.
 Oddała mi zdjęcie.
 -Kim on jest dla ciebie?
 Mocowałam się ze zdjęciem ,próbując włożyć je z powrotem do portfela.
 -Jest dla mnie jak brat.Znamy się bardzo dobrze.
 Dziewczyna zmarszczyła brwi.
 -Chyba kiedyś o tobie wspominał...-powiedziała niepewnie
 Z portfela wypadły mi dwa zdjęcia.
 Luna podniosła je.

 -Co to?-spytała z gniewem

  Wyrwałam dziewczynie zdjęcia.
 -On jest ze mną.Kocham go!-powiedziała płacząc
 -Nie wiesz o nim wszystkiego.-po chwili namysłu dodałam-Właściwie ,nie wiesz o nim nic.
 Wyszłam z księgarni.
 Dziewczyna pobiegła za mną.
 -Czekaj!-powiedziała chwytając mnie za ramię
 <Luna?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz