2015/08/09

Od Iv'a cd. Morte

Dziewczyna pokazała kły i się na mnie rzuciła.
Prędko zrobiłem unik.
- Ho, ho. Wiem, że jestem przystojny, ale nie tak prędko!- zaśmiałem się kpiąco.
Dziewczyna ponownie natarła a ja zrobiłem zgrabny unik.
Po paru takich minutach zapytałem:
- Skończymy już? Zaczyna mi się nudzić. - Wyciągnąłem srebrny
 sztylet i niby to od niechcenia zacząłem się nim bawić. - Jestem
Iv właściwie to Ivan , ale proszę nie mów tak do mnie. - Powiedziałem
 starając się na spokojny ton.
- Już nikt nie będzie tak do ciebie mówił gdy z tobą
skończę!- krzyknęła i natarła . Niestety potknęła się o wystający
 korzeń i wpadła prosto na mnie.
- Niestety muszę Cię zasmucić. Jestem już zajęty. - Przypomniała mi się
Amber, jej śmiech, jej oczy, jej uszy, ogon. Wszystko...
Dziewczyna się zarumieniła.
- TO jak powiesz mi wreszcie jak masz na imię?- zaciekawiłem się.
- J... Jaaaa - Jąkała się. - Morte. Morte Black Morte. - Pomogłem jej wstać.
- TO może powiesz mi Morte z kim rozmawiałaś?
< Morte?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz