2015/08/06

Od Mayi cd. James'a

Gdy dostałam sms-a od James'a aż podskoczyłam ze ździwienia.
CHCE SIĘ SPOTKAĆ!- Aż zaczęłam tańczyć po domu.
- Chwila... Chce się spotkać! James chce się spotkać! W co ja się ubiorę!?- zdenerwowana podbiegłam do szafy i zaczęłam z niej wywalać ubrania.
Do pokoju weszła zaspana Morte.
- Mayia musisz tak hałasować? Jest późno w nocy.- Powiedziała zaspana.
Wzruszyłam tylko ramionami.
- Potrzebuję czegoś ładnego! Natychmiast!- "krzyknęłam" zdenerwowana.
- A ta sukienka?- Zapytała lekko zaciekawiona Mor.
Zdziwiona spojrzałam na moją przyjaciółkę.
- No ta z czerwonym paskiem...- Powiedziała.
Moją twarz rozjaśnił niespodziewany uśmiech.
Całkiem zapomniałam o mojej nowej lekko różowej sukience.
***
- I jak?- Zapytałam obracając się lekko. Dobrze, że Mort przyszła co ja bym bez niej zrobiła?!
- Ślicznie ! A teraz pozwól, że pójdę odpocząć.- powiedziała i poszła do pokoju gościnnego.
Założyłam jeszcze ładny  wianek i idę na molo.

















Gdy dotarłam James już tam był. Uśmiechnął się na mój widok.
< James?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz