2015/08/06

Od Mayi cd James'a

- Powiem Ci...-"szepnęłam" cichutko.
Chłopak podniósł głowę a w jego oczach ujrzałam błysk zainteresowania.
- Myślałam o tym, że...-Zaczęłam bardzo powoli.
Starałam się wymyślić coś szybko. Nie mogłam mu powiedzieć, że myślałam o nim.
To byłoby niedorzeczne!  Nie można tak! Poznaję chłopaka. Znam go od niecałych 15 minut i już się przed nim zwierzam? Ojejku w co ja się wpakowałam?
W głowie miałam wielki mętlik. Byłam strasznie niepewna swoich myśli. W końcu wzięłam kilka głębszych oddechów i   "powiedziałam"
- Myślałam o tym, że to miło Cię poznać. Dawno z nikim nie rozmawiałam....- odwróciłam wzrok a moją twarz oblał rumieniec.
- Dziękuję... - powiedział. Poczułam się lepiej. Miło było z kimś porozmawiać. Nie miałam wielu znajomych a co dopiero przyjaciół.
- Teraz ty...- Zaśmiałam się uśmiechając się szeroooko.
- Ja?- Ździwił się.
- Tak... Ja powiedziałam. Teraz ty...- powiedziałam jeszcze szerzej się uśmiechając.
< James? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz