2015/08/06

Od Mayi cd. James'a

- O tym co się właśnie dzieje.  Myślę także, że za mało o tobie wiem. 
Popatrzyłam przez okno małej kawiarenki. Lubiłam obserwować ludzi. 
Jedni się śpieszą a inni siedzą i rozmawiają. 
Moją uwagę przyciągnęła nie  wysoka dziewczyna, której włosy bardzo przypominały kolor rudy. Była ubrana w bardzo ładną czarną sukienkę, na ramiona zarzuciła skórzaną kurtkę. 
Ciągnęła za rękę chłopaka z ciemnymi okularami. 
Nagle dziewczyna przystanęła jakby na coś czekała po czym odwróciła się w naszą  stronę przez chwilę patrzyłyśmy na siebie. 
Uśmiechnęłam się do niej a dziewczyna pomachała mi entuzjastycznie po czym poszła dalej ciągnąc swojego przyjaciela/chłopaka czy kim on dla niej był w stronę starego molo. 
Uśmiechnęłam się pod nosem całkowicie zapominając o obecności James'a, który teraz popijał spokojnie herbatę. 
- Co tam obserwujesz?- zaciekawił się w końcu. 
Wzruszyłam tylko ramionami. 
< James?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz