2015/08/09

Od Morte cd. Alex

 Pewnego dnia zdecydowałam coś zmienić w swoim wyglądzie.
 Przefarbowałam włosy na czarno i nałożyłam niebieskie soczewki.


 Kiedy kończyłam makijaż usłyszałam dzwonek do drzwi.
 I kolejny , i kolejny.
 W końcu postanowiłam otworzyć natrętowi.
 W drzwiach stała rudowłosa dziewczyna.Była wyższa ode mnie o głowę.
 -O co chodzi?-spytałam
 -Proszę musisz mi pomóc.-wyjąkała dziewczyna
 -Nie jestem altruistką wiesz?-powiedziałam moim zwykłym znudzonym tonem
 W oczach elfki dojrzałam strach.
 -Proszę.Ścigają mnie.Zarz tu będą.
Po chwili wahania wpuściłam ją.
Gdy przekręcałam zamek ,spytałam:
 -Nie przeszkadza ci ,że jestem wampirem?
 Spojrzała na mnie wzrokiem pełnym niedowierzania.
 -Naprawdę?-wykrztusiła po chwili
 Przytaknęłam
 -Dlaczego cię ścigają?-spytałam mojego gościa
 <Alex?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz