2015/08/15

Od Dark do Night

http://www.polskamanga.pl/images/stories/artykuly/kurs_rys/ubrania/suknia2.png
Pewnego słonecznego poranka poszłam do lasu szukając inspiracji do rysunku ubrania dla mojej koleżanki Sharemoon. Poleciła mi to zadanie (sama nie wiem po co...).
***
Po dłuższym spacerowaniu zauważyłam postać... nie, to był ptak na przemian zamieniający się człowieka. Podeszłam.
-Cześć, nazywam się Dark. Jak masz na imię?
-Cześć Dark, mam na imię Night.
-Co tutaj robisz?
-Siedzę na łonie natury jak normalny animag, a na co innego ci to wygląda? - zapytała.
-Tak... Ale czemu zmieniasz się na przemian w ptaka? -zapytałam zdziwiona.
-A co nie mogę? - zaczęła się śmiać, a po chwili zaczęłam się z nią.
***
Gadałyśmy i gadałyśmy. Zapytałam się ją jaki strój mogłabym zrobić dla Moon. Doradziła mi to i tamto, świetnie się razem bawiłyśmy. to był wspaniały dzień. Na końcu rysunek wyglądał mniej-więcej tak:
Z kolorów było trochę ode mnie, a krój był od Night. Po całym tym dniu zrozumiałam, że to Night jest moją BFF.

<Night?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz