2015/08/06

Od James'a cd Mayi

 -Nie musisz mi mówić jeśli nie chcesz- powiedziałem szybko widząc niepewną minę dziewczyny- Czasami jestem zbyt ciekawski i bezpośredni. Po za tym prawie w ogóle nie spędzam czasu z ludźmi a zwłaszcza z dziewczynami,więc niezbyt umiem się z nimi dogadać- uśmiechnąłem się przepraszająco.
 -Nie martw się ja też tak mam- powiedziała. Spojrzałem na dziewczynę. Była bardzo ładna. Kurde co ja robię pomyślałem.Gadam jak jakaś katarynka. Moją twarz oblał rumieniec. Szybko odwróciłem wzrok. Mam  nadzieję że tego nie zauważyła.Jeszcze tego brakowało żebym ja alfa największej okolicznej watahy wilków  czerwieniał na widok jakiejś dziewczyny. Jedyne co mnie usprawiedliwiało to jej tajemnicza uroda i charakter. Z zamyślenia wyrwał mnie jej głos:
 -..
 (Mayia?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz