2015/08/14

Od Ami cd. Iv'a

 Po chwili podszedł do nas koleś z wielką, pluszową pandą.
 - Wygrałeś pan, miśka. - Odparł wręczając mu pluszaka.
 -Dziękuje, proszę Ami. - Uśmiechnął się.
 - Jeju, kocham cię. - Przytuliłam go.
 Poszliśmy dalej zwiedzać cały ten plac. Dochodziła już prawie północ. (Troszkę to przyśpieszyłam xD).
 - Och, Iv chodzi zobaczyć pełnie księżyca! - Złapałam go za rękę i pognałam na górkę, która znajdowała się niedaleko stąd. Usiedliśmy na trawie i popatrzyliśmy w niebo. Po chwili zza chmur wysunął się księżyc.
 - Pięknie... - Odparłam.
 Naprawdę było pięknie. Księżyc odbijał swój blask od wody, rozświetlając okolice.
 - No, super. Pandzie się też chyba podoba... - Zaśmiał się Iv.
 - Haha - Uśmiechnęłam się.
 - Oh tak, podoba mi się, bardzo - Podłożyłam głos pandzie.
 Po chwili turlaliśmy się ze śmiechu.
 - Wracamy tam? - Spojrzałam na plac.

 <Iv? xD Brak Weny>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz