2015/06/17

Od Amber cd Iv'a


  Poszłam do domu gdzie czekała na mnie Peruna.
 -Cześć. -Uśmiechnęłam się.
 -Hej, gdzie byłaś całą noc? -Zapytałam.
 - Mówiłam że mnie nie będzie... -Odparłam.
Poszłam do swojego pokoju i rzuciłam się na łóżko. Ciągle o nim myślałam. Wyjęłam swój pamiętnik i opisałam to wszystko, z najmniejszymi szczegółami.

 * * * * *
 Następnego dnia postanowiłam go odwiedzić. Poszłam na miejsce wczorajszego spotkania, a on o dziwo tam był.
 -Cześć. -Ustałam przed nim i uśmiechnęłam się szeroko.
 -Amber! - Krzyknął z radości.
 -Co tu robisz? -Zapytałam.
 -Przeczuwałem, że dziś tu wrócisz, więc chciałem cię spotkać. -Odparł.
 Uśmiech nie schodził mi z twarzy.
 -To co porobimy? -Odparłam gotowa do działania.
 -Chodźmy się przejść...-Złapał mnie za rękę.
<???>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz