2015/06/15

Od Mayi cd Sharemoon

~ Obiecałam jej bronić za wszelką cenę! Nawet życia więc mnie nie powstrzymasz!- zawołałam i podbiegłam jak najbliżej Sharen.
- Och... jakież poświęcenie... - zaśmiała się Aries...
- Ale twój czas także powoli się kończy... - Podeszła do mnie i zaczęła mnie dusić.
Nagle coś zaczęło stukać, pukać i uderzać.
Odwróciłam się w stronę Moon.
Nie była sobą.
Jej oczy miały kolor czerwony a oczy błyszczały się intensywniej niż zazwyczaj.
Zmieniła się...
- Co się z nią dzieję?- wystraszyła się stojąca przede mną Aries...
~ Zmienia się... Nie macie szans... Ona jest wielkim wojownikiem...

< Moon?>

3 komentarze:

  1. I żeby nie było - to Mai nadaje mi jakieś nowe moce cx
    A czo ja mogę robić podczas takiej 'przemiany'? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No twoje moce są jakby wzmocnione :)

      Usuń
    2. Dzięki, dużo się dowiedziałam cx

      Usuń