2015/06/14

OTWARCIE!

Nareszcie nastąpił ten długo wyczekiwany dzień, dzień na który wszyscy czekaliśmy... Otóż nareszcie mogę powiedzieć, że.. blog zostaje oficjalnie otwarty!
Dziękuję też Perunie i Szinie (Mayia'i) za pomoc przy blogu, bez was nie dałabym rady!
Sharemoon

A teraz coś od Peruny, koniecznie chciała coś dodać.
Dziękuję Moonku *odbiera mikrofon*. Chcę dodać, że każdy jest tu mile widziany, jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły jak i uwagi :). A teraz bez dłuższej zwłoki.... OTWIERAMY!!!
Perunka Arkadia

Coś od Mayia'i
Kocham was wszystkich. Mam nadzieję, że ze wzajemnością. Dla mnie także pożegnanie z WSB jest trudne. Ale mam nadzieję, że tak jak w zeszłym roku tam tak w tym roku tu będziemy się świetnie bawić.  Możecie być nadal sobą. To, że ja zmieniam imię na moje prawdziwe ( Tak mam na imię Maja )  to nie znaczy, że nadal nie jestem nadal tą samą Sziną, która was bardzzzooo Kocha moje drogie Misiaki :*
Mayia

3 komentarze:

  1. Cieszycie się? Podoba wam się blog? Powiedzcie waszą opinię! =D

    OdpowiedzUsuń
  2. Omniommniom, to jest blog.
    Omniommniom, supcio jest.
    Jak ktoś chce niech zapali znicza sem....
    Dla WSB :'(...
    Ale najpierw tańczmy! Tańczmy! Bo ten niby skromny blog przekracza marzenia :)


    Ogólnie blog jest EKSTRA!!!!

    OdpowiedzUsuń