2015/06/15

Zadanie od Mayi Lyn dla Night Mere!

Uwaga, Uwaga oto zadanie od Mayi Lyn ( przywódcy Magów )
Dla Night Mere!
Musisz napisać opowiadanie co najmniej na 40 linijek!
( Wiem Ori. Lubisz się rozpisywać )
Musisz w nim opisać bowiem jak uratowałaś za pomocą magii  Życie przywódcy Magów! Czyli mnie Mayi
Taki czyn zasługuje na podniesienie rangi!
Potem zadecyduje czy nie będziesz musiała zrobić czegoś więcej!
A Oto opowiadanie ode mnie! :
Przechadzałam się właśnie po uliczkach miasta. 
Na targach właśnie można było kupić świeże owoce czy mięso.
Ja jednak wolałam podziwiać to wszystko. 
Owoce wyglądały bardzo świeżo.
Ludzie na targowiskach zachęcali do kupna swoich jakże pysznych i pięknych produktów żywnościowych. 
Najbardziej w oko przypadły  mi jednak do gustu stoiska z książkami. Można tam było kupić lub wymienić książki na wiele ciekawych, starych i już niechcianych. 
Gdy podeszłam właśnie do jednego z takich stoisk usłyszałam cichy, słaby i stary kobiecy głos: 
- A może skusiłabyś się na jedno z moich egzotycznych dań? Dziś w przecenie.  Jednak... - to dodała po długim namyśle. 
- Dla takich ślicznotek jak ty GRATIS! - uśmiechnęłam się bo  od kiedy tu jestem mało kto prawił mi komplementy. 
Oferta wyglądała bardzo kusząco ( w dodatku, że od 3 dni nic nie jadłam) 
Jednak coś w niej wydawało się niepewnego. 
- No weź... - kusiła dalej kobieta. Nagle poczułam wielki głód i sięgnęłam... 
W głowie mi zastukało i uderzyło.  Straciłam przytomność 

<????>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz